Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jan 2024 12:52:15 +0200

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/16338 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Harku alevik, 11401 Laagri-Harku tee 
L1// Instituudi tee 12// 15// 15a// 18// Uus tänav, Harju maakond, Harku 
vald, Harku alevik, 11401 Laagri-Harku tee L1// Instituudi tee 12// 15// 
15a// Uus tänav (ÜVK veetorustik, ÜVK kanalisatsioonitorustik) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26854171>  (menetlus nr: 
406651), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.01.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (ANNIKA SOONE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister